01 квітня 2024 року відбулося засідання кафедри електричних мереж та систем КПІ ім. Ігоря Сікорскього, в рамках якого з-поміж інших питань розглядалося питання про висунення кандидатів на посаду ректора КПІ ім. Ігоря Сікорського.

          Науково-педагогічним колективом кафедри електричних мереж та систем було ухвалене рішення про висунення на посаду ректора КПІ ім. Ігоря Сікорського д. т. н., проф.  ЖУЧЕНКА  Олексія Анатолійовича, проректора КПІ з науково-педагогічної роботи.

          Прийняте рішення засвідчено протоколом засідання кафедри.

     
 

Названо рекомендації до кандидатів на посаду ректора КПІ

На третьому засіданні Організаційного комітету з проведення виборів ректора Університету були ухвалені такі рекомендації:
 - досвід реалізації масштабних, реальних справ на користь Університету, результати яких люди можуть бачити вже сьогодні;
 - новаторство, усвідомлення глибини системних зрушень, яких потребує суспільство й економіка України, чітка візія майбутнього країни. Кандидат має розуміти зумовлені такими зрушеннями нові вимоги до підготовки людського капіталу, інноваційного розвитку Університету й мати достатню волю здійснити кардинальне перетворення Університету відповідно до нових потреб;
 -  новий ректор має бути лідером у співпраці із сектором національної безпеки та оборони країни, продовжуючи й постійно нарощуючи обсяги виконання оборонних проєктів і програм, які Університет здійснює сьогодні;
 - за умови виникнення форс-мажорних (критичних) обставин, ризик настання яких зберігається через те, що Україна далі перебуває в стані війни, ректор не може залишати колектив Університету. Він повинен бути зі своїм колективом, консолідувати його, організовувати його роботу, забезпечувати захист і безпеку його членів, мотивувати й підтримувати їх моральний стан.
  Докладніше про засідання організаційного комітету — за посиланням: https://kpi.ua/2024-oc3

Стартувала реєстрація на НМТ-2024:
що мають знати абітурієнти

Реєстрація на НМТ-2024
Зареєструватися на НМТ треба за допомогоюспеціального сервісу, розміщеного на вебсайті УЦОЯО. Спочатку потрібно створити персональний кабінет і вказати ідентифікаційний код, прізвище, ім'я, по батькові, дату народження, дані документа, що посвідчує особу.
У кабінеті також треба вказати:
 - якого року ви випускник школи;
 - чи потрібні вам спеціальні умови для складання тестування;
 - вибрати предмет на вибір;
 - також – населений пункт, де ви плануєте складати тестування;
 - мову складання НМТ;
 - завантажити сканкопії та/або фотокопії документів;
надіслати внесену інформацію та копії документів на обробку до регіонального центру оцінювання якості освіти, натиснувши відповідну кнопку в сервісі.
Як реєструватися учасникам, які за кордоном
Якщо одинадцятикласник перебуває за кордоном і вчиться дистанційно в українській школі, йому варто завантажити довідку з місця навчання, отриману саме в цій школі. Якщо закінчуєте закордонну школу, тоді перекладена довідка має бути з цього закладу освіти.
При цьому в УЦОЯО радили не зволікати з реєстрацією, аби мати можливітсь обрати найближчий населений пункт за кордоном, в якому ви хочете складати тестування.
Якісна профільна освіта за передовими матеріалами – ключ до високооплачуваної роботи у майбутньому. Дистанційний коледж OPTIMA запрошує на безоплатний вебінар, де директорка Діана Лозинська розповість про актуальні спеціальності та унікальні можливості навчання. Зустріч відбудеться 2 квітня о 19:00. Реєстрація – за посиланням.
Які завантажити документи
Під час реєстрації на НМТ треба завантажити сканкопії та/або фотокопії:
 - паспорт або інший документ, який посвідчує особу;
 - довідку з місця навчання, яка підтверджує, що ви завершуєте школу у 2024 році або зробили це у минулі роки;
 - ідентифікаційний код.
За потреби вступник / вступниця має також додати копії:
 - свідоцтва про зміну імені, та/або свідоцтва про шлюб;
 - медичноговисновку;
 - нотаріально засвідченого перекладу українською мовою документів, наданих для реєстрації;
 - документ, що підтверджує причину, яка унеможливлює участь в основних сесіях НМТ.
Зверніть увагу! У разі ненадання тих чи тих копій документів або надання копій, що не відповідають вимогам, вступнику / вступниці відмовлять у реєстрації.
Як виправити інформацію
Після надсилання на обробку реєстраційних даних і документів варто переглядати інформацію вперсональному кабінеті. Якщо замість повідомлення про успішну реєстрацію і можливість сформувати сертифікат ви отримаєте повідомлення про потребу виправити недоліки, треба якомога швидше це зробити. У повідомленні ви отримаєте необхідну інформацію.
Виправити й повторно надіслати все на перевірку до регіонального центру можна до 15 квітня.
До 15 квітня в персональному кабінеті можна буде змінити:
 - навчальний предмет на вибір;
 - населений пункт в Україні або за кордоном, де вступник / вступниця перебуватиме у час проведення НМТ;
 - інформацію про потребу у проходженні НМТ під час додаткових сесій.

У МОН прогнозують приєднання
слабких вишів до більш сильних

Виходячи з теперішньої демографічної ситуації, очевидно, що з часом слабші заклади вищої освіти будуть вимушені приєднатися до сильніших.
Про це наголосив заступник міністра освіти і науки Михайло Винницький. За його словами, в 2023 році в Україні було орієнтовно 360 тисяч випускників шкіл, а 15 років тому, у 2008-му, це число сягало 640 тисяч. Він зауважив, що подальші демографічні прогнози також є невтішними.
«Спираючись лише на демографію, яка не враховує показників міграції, пов’язаної з війною, ми бачимо постійне зменшення кількості осіб, які народилися на території України 17 років тому. До 2033 року в нас буде приблизно 300 тисяч випускників – і це цифра, яка передбачає повернення поки що непідконтрольних Україні територій», – зазначив Винницький.
Водночас у 2008 році в Україні функціонувало орієнтовно 350 закладів вищої освіти, в кожному з яких в середньому навчалося 6700 студентів.
У 2021 році загальна кількість закладів зменшилася до 300, але в середньому в кожному з них навчалося лише 3400 студентів. Середньої цифри контингенту студентів на заклад станом на 2023 рік ще немає, але вона є ще меншою. «Зважаючи на ці дані, так чи інакше, певне зменшення або укрупнення закладів вищої освіти має відбуватися, але це надзвичайно болісний процес. Ми намагаємося робити це плавно, не створюючи зайвої суспільної напруги. З кожним роком фінансування закладів, які не дотягують до певних визначених критеріїв, буде зменшуватися», – наголошує заступник міністра освіти і науки.
Зростати фінансування буде для тих університетів, які виконують критерії, закладені у формулі розподілу коштів між закладами вищої освіти, тобто для тих, які спроможні.
До таких об’єктивних критеріїв належать наукові показники, рівень працевлаштування випускників, рівень інтернаціоналізації і багато іншого. «Очевидно, що з часом слабші заклади будуть вимушені приєднатися до сильніших. Це такий еволюційний підхід, який ми намагаємось час від часу трішки пришвидшити», – зауважив Винницький.
За його словами, сьогодні в Україні, окрім 100 приватних закладів вищої освіти і 40 комунальних, які переважно є доволі маленькими, функціонує орієнтовно 170 державних університетів. Внаслідок реформи має з’явитися приблизно 100

Реєстрація на НМТ розпочнеться 14 березня

Реєстрація для участі в національному мультипредметному тесті 2024 року розпочнеться 14 березня і триватиме до 11 квітня включно.
Такі дати передбачені календарним планом проведення НМТ в 2024 році, що затверджений наказом Міністерства освіти і науки.
Під час періоду реєстрації майбутній учасник НМТ має створити персональний електронний кабінет на сайті Українського центру оцінювання якості освіти, завантажити до нього необхідні документи, внести інформацію про себе та обрати предмет за вибором, який він складатиме під час іспиту.
До 15 квітня майбутній учасник НМТ, за необхідності, зможе внести зміни до інформації в електронному кабінеті.
Наприклад, у разі зміни місця проходження або предмета за вибором вступник зможе змінити інформацію, яку він подав раніше. Після 15 квітня змінити інформацію буде неможливо.
Окрім основного періоду реєстрації, передбачено також додатковий період – з 10 травня до 15 травня.
У додатковий період зможуть зареєструватися ті учасники, які не змогли цього зробити з поважних причин під час основного періоду реєстрації, та ті, хто реєструвався в основний період реєстрації, але їм було відмовлено в реєстрації. Ці учасники візьмуть участь у додатковій сесії НМТ. Зміни до реєстраційних даних у цьому випадку можна буде внести до 19 травня.
З 08 травня для зареєстрованих учасників основних сесій НМТ з’явиться можливість завантажити зі своїх персональних кабінетів запрошення, де буде зазначено дату, час і місце проведення НМТ.
Учасники ж додаткових сесій матимуть змогу дізнатися про дату, час і місце проведення тестування з 8 липня.
Як відомо, цьогоріч основна сесія НМТ відбудеться з 14 травня до 25 червня. Додаткова сесія триватиме з 11 липня до 19 липня.

Ещё статьи...