Проблеми з електрикою призводять до освітніх втрат

Проблеми з постачанням електроенергії призводять до освітніх втрат, оскільки заклади освіти не можуть повноцінно здійснювати очне навчання учнів.
Про це йдеться у аналітичномувисновкущодо проведення навчального року вскладних умовах, який оприлюднений Офісом освітнього омбудсмена.
В Офісі освітнього омбудсмена підкреслюють, що під час повітряних тривог перебування в укритті без світла й, можливо, без опалення стає випробуванням та певною загрозою для здоров’я.
Водночас під час дистанційного навчання також виникають проблеми. Не всі вчителі й викладачі можуть здійснювати дистанційне навчання в синхронному режимі – проводити онлайн уроки та лекції, а здобувачі освіти мають проблеми з підключенням до Інтернету під час приєднання до онлайн уроків, своєчаснимвиконанням та надсиланням онлайн завдань педагогам.
«Це все призводить до освітніх втрат. Ми вже неодноразово наголошували, що наші діти мають освітні втрати під час війни, фахівці сектору освіти Світового банку зазначають, що вони можуть становити більше одного року. Українські здобувачі мають освітні втрати, перебуваючи за кордоном.Здобувачі зазнавали освітніх втрат і під час пандемії коронавірусу.Аналітики зазначають, що освітні втрати впливають як наекономічне зростання нашої країнив майбутньому, так і на добробут кожного окремого українця», –йдеться у матеріалі Офісу освітнього омбудсмена.
Також зазначається, що покипитання як визначення освітніх втрат, так і їхньої подальшої компенсації, в Україні не вирішено.
З огляду на це, в Офісі освітнього омбудсмена пропонують органам влади надати розроблені та зрозумілі інструменти для проведення моніторингових досліджень на рівні області, району, ОТГ, міста чи навіть закладу освіти і розробити та реалізувати Українську стратегію компенсації освітніх втрат.Окрім того, в Офісі освітнього омбудсмена закликали усіх небайдужих надавати пропозиції щодо забезпечення прав учасників освітнього процесу.